Jojo

Jojo | No Jojo

jojko
Príspevok 220424
 
Eamileann
Eamileann | 12.4.2025 22:09

Toto nie je vtipné, Jojojo, to je pravda. Dnes sa fašisti i komunisti a všakovakí iní popierači zdravého rozumu veľmi radi oháňajú slobodou slova, keď šíria svoje demokracii či zdraviu škodlivé (aj na Slovensku aspoň zatiaľ preukázateľné) lži, hoci názorových oponentov veľmi radi umlčia, ak sa dostanú k moci, typický paradox tolerancie, ktorá nemôže byť tolerantná voči netolerancii, ak chce prežiť... Každopádne toto sa nedá našiť na sliečkárov, vítačov a neviem, ako všelijako inak ľuďom so svedomím a morálkou hovoríte, ani náhodou, tak ja len reku, že či si videl smrtku či kieho ďasa a či si v pohode? :D


Jojo
Jojo | 12.4.2025 23:22

Vítači majú svedomie?
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/abGoDPr_460svvp9.webm


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 12.4.2025 23:56

Lebo bez migrantov by sa nic take nedialo, ci co si chcel tym videom povedat?

https://spravy....euzivanim-deti/



https://www.zdf...hlagen-100.html


ja-som ja
ja-som ja | 13.4.2025 08:06

Neviem či vítači majú svedomie, ale Jojo ho určite nemá.
Jojo páľ už konečne do tvojho milovaného fašistického Ruska fajčiť ruské čuráky, v tom si dobrý, to ti ide.


Eamileann
Eamileann | 13.4.2025 09:08

Jáj, takže Jojojo je vo svojom normále, len sa pokúša troliť... Tak toto kruto nevyšlo, no nevadí :D


Nathanael
Nathanael | 13.4.2025 09:27

Jojko: A v tom Tvojom videjku bol kto vítačom bez svedomia?


Jojo
Jojo | 13.4.2025 10:13

Dal by som sem štatistiku, ale štatistika by vraj podporovala rasizmus.


Eamileann
Eamileann | 13.4.2025 17:06

To iba, ak je zmanipulovaná, účelovo prezentovaná bez kontextu alebo dezinterpretovaná, Jojo, ale netráp sa s takými vecami...


Jojo
Jojo | 13.4.2025 17:55

To sa nemôže stať, pretože v GB odmietla polícia štatistiku o rase páchateľov zverejniť s odôvodnením, že by to podnietilo rasizmus v spoločnosti.
Vo Švédsku radšej údaje o etnicite páchateľov ani nezbierajú s odvolaním sa na to, že ide o citlivé súkromné údaje.


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 13.4.2025 18:20

Tak uz viem, preco Kotlar nechce ziadnu statistiku ukazat…


Eamileann
Eamileann | 13.4.2025 22:14

Hlavne, že Ty v tom máš jasno :D a všetci si dobre pamätajú, že kriminalita buď neexistovala, alebo aspoň bola významne nižšia, kým tu u nás na Slovensku neboli iné rasy (čo BTW nie je ani biologicky definovateľný pojem, rasy existujú najviac ak v sociálnej rovine, možno preto je s takými štatistikami problém...). Ale v tejto debate sme už raz boli a s tým výrokom vyššie, ktorým serieš medzi vlastné rady pohrobkov totalít minulého tisícročia, to nemá fakt nič spoločné.


Jojo
Jojo | 13.4.2025 23:02

Hej, mám vcelku jasno v tom, že pri otvorení hraníc pre všetkých a bez kontroly či preverovania príchodzích, sa sem zákonite dostanú aj zločinci. Alebo o tom pochybuješ?

Mám vcelku jasno aj v tom, čo sa stane, ak si k sebe nejaký národ masovo pustí ľudí s absolútne odlišným kultúrnym pozadím, kde je normálna krvná pomsta, kameňovanie homosexuálov, polygamia, vraždy zo cti.


ja-som ja
ja-som ja | 14.4.2025 07:31

Teraz letí zasa na dezinfoscéne téma nelegálnej migrácie? Podľa jojových príspevkov to tak vyzerá, prestal na chvíľu fajčiť ruské čuráky a pustil sa do imigrantov.
Nové noty?


bezmenny
bezmenny | 14.4.2025 10:29

Jojo cituje biskupa... takze v kontexte toho co vravel ten biskup, tak tomu asi vadila tolerancia k hriechu, inakosti a teda tomu co sa pisalo v biblii a teda sa to priecilo krestanskej viere...
No a potom si prisiel nejaky Jezis Kristus, a ten bol taky tolerantny, az ho vsetci nabozenski fantatici dali ukrizovat, lebo nedokazali pochopit ako pokrokokov to myslel na tu dobu...
Rovnako ako Jojo dnes nedokaze pochopit ine pokrokove myslienky a tak na podporu svojho nepochopenia pouziva nepochopene citaty.


Eamileann
Eamileann | 14.4.2025 10:35

To Ti to skúsim vysvetliť, aby tomu pochopil aj Nepochop :D Otázka č.1: Je medzi asimilovanými príslušníkmi etnických menšín väčšia kriminalita ako medzi majoritou? Odpoveď znie, že nie. Otázka č.2: Je medzi príslušníkmi etnickej majority žijúcimi vo vylúčených komunitách kriminalita nižšia ako ostatných príslušníkov vylúčených komunitách? Odpoveď opäť znie, že nie. Čo z toho vyplýva? Že "problémovosť" nezáleží na etnickej príslušnosti, ale sociálnom prostredí, z ktorého človek vzišiel. A tiež, že ten kto sa snaží grafy s etnicitou páchateľov prezentovať ako dôkaz, že nejaké etnikum je náchylnejšie na kriminalitu, je buď blbý, alebo manipuluje. A kto tvrdí, že niekto tu chce otvárať hranice bez kontrol či preverovania príchodzích, je ultra imba mighty tutti-frutti ko*ot...


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 14.4.2025 11:44

jojo, a ti pedofili boli tiez vsetci ludia "s absolútne odlišným kultúrnym pozadím, kde je normálna krvná pomsta, kameňovanie homosexuálov, polygamia, vraždy zo cti"?


Jojo
Jojo | 14.4.2025 17:37

Eamileann... Z toho, čo tvrdíš v bodoch 1 a 2 mi práve vybuchla hlava. Ty kde žiješ? Myslíš, že nejaký doktor zo Somálska platí prevádzačovi, aby sa mohol utopiť alebo udusiť v kamióne?
Z tých krajín sem ide najhoršia lúza. Vytiahni konečne hlavu z prdele a choď si prejsť Paríž, Berlín, Štokholm, alebo len blbú Viedeň.


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 14.4.2025 17:56

ta luza tu potom konkuruje lokalnej luze, ktora sa tu bohuzial narodila.


Eamileann
Eamileann | 14.4.2025 20:48

Už som sa bál, že sa to nepokúsiš zahovoriť :D

Nie, nie, to nemá nič spoločné s tým, čo som napísal, a keď to nechceš chápať, nemá sa cenu o rok s Tebou baviť... Nízke sociálne prostredie plodí kriminalitu, súhlasím, a utečenci, čo nevedia ani jazyk, majú najväčšiu šancu skočiť v slume mimo spoločnosti, kde sa ale rozhodne do majoritnej spoločnosti neasimililujú. Nič iné som ani netvrdil.

A inak samozrejme v polke aj klameš, ako vždy, na zaplatenie tisícok eur prevádzačom cesty sem tá najhoršia luza nikdy nemala a nebude mať peniaze, aby sa sem hrnuli vo veľkom. Je veľa ľudí s inou kultúrou naraz v našej krajine problém? Nepochybne. Oprávňuje nás to zatvárať oči pred tým, ak utekajú od vojny, ako napr. zo Sýrie počas tej legendárnej krízy? Iba ak si bezcharakterné hovado, ale tým sa chváliť nemusíš... Niektoré situácie proste nemajú ľahké riešenia, taký je život...

Vráť sa radšej ku tomu výroku hore, ktorým si strieľaš do vlastnej nohy, z toho sa aspoň budem môcť dozvedieť niečo nové...


Jojo
Jojo | 15.4.2025 00:07

"Nízke sociálne prostredie plodí kriminalitu, súhlasím, a utečenci, čo nevedia ani jazyk, majú najväčšiu šancu skočiť v slume mimo spoločnosti, kde sa ale rozhodne do majoritnej spoločnosti neasimililujú."
BINGO. A ešte by som doplnil, že sa v tých slumoch dosť často aj radikalizujú pod vplyvom imámov a stávajú sa súčasťou organizovaného zločinu.

Ešte pochopiť, prečo by si niekto chcel navoziť takýchto do krajiny v státisícoch, že utečenci majú žiadať o azyl v prvej bezpečnej krajine, aké sociálne prostredie je v Afrike a na Blízkom východe, odkiaľ berú zločinci a džihádisti peniaze, prečo medzi nimi nevidno ženy a deti,...

A aby som ti odpovedal tak SAMOZREJME že aj medzi asimilovanými je väčšia miera kriminality. Existujú aj štatisticky zločinnosti imigrantov v druhej generácii. Černosi v USA sú asimilovaní a predsa majú nepomerne väčšie zastúpenie vo väzniciach. Ako sú na tom potom tí neasimilovaní, ktorí ani neovládajú jazyk a prežívajú v slumoch niekde na okraji, lebo také množstvá jednoducho nezvládne žiadny sociálny systém?

Nikdy by som nepovedal, že aj po 10 rokoch bude niekto veriť rozprávkam o utečencoch. Tak ti len želám, aby si ich nezažil na vlastnej koži, keď už ich dopraješ Švédom, Nemcom, Francúzom.

https://www.youtube.com/watch?v=TbIc1LZqIAw


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 15.4.2025 08:00

jojo, a ti pedofili boli tiez vsetci ludia "s absolútne odlišným kultúrnym pozadím, kde je normálna krvná pomsta, kameňovanie homosexuálov, polygamia, vraždy zo cti"?


Eamileann
Eamileann | 15.4.2025 15:48

Chlape, stačilo napísať, že už chápeš, že kriminalita nie je dôsledkom etnickej príslušnosti, a nerobiť tu viac zo seba nie len rasistické hovädo. A nenačínaj stále nové témy začni konečne obhajovať, ako si myslel tento príspevok do gulášu, dáva to dole tých, ktorým obyčajne držíš stranu, tak mi to furt nejde do hlavy, že čo si strieľaš do vlastnej nohy...

P.S. alebo možno už radšej nepíš nič, ak máš klamať ďalej. Lebo ak si schopný tvrdiť, že ľudia žijúci v príšerných podmienkach v slumoch sú asimilovaní do majoritnej spoločnosti (tí Tvoji problémoví černosi v USA), tak si si schopný ohnúť očividne všetko...


Jojo
Jojo | 15.4.2025 16:34

Kriminalita je nielen, ale AJ dôsledkom etnickej príslušnosti.
To nie je rasizmus, to je štatistika. Černosi páchajú viac násilnej tč, biely páchajú skôr ekonomickú tč.

Citát je myslený presne tak, ako je napísaný.
Ak dáva dole tých, ktorým podľa teba držím stranu?


Jojo
Jojo | 15.4.2025 16:35

*Ako


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 15.4.2025 21:35

Keby som ta, jojo, nepoznal, tak by som sa opytal, ci sa iba robis tupcom…

Statistika hovori aj napr. , ze smrtelne nehody sa stavaju priputanym vodicom. Co to znamena?


Eamileann
Eamileann | 16.4.2025 01:03

Takže nepochopil... Nie, etnický pôvod fakt vplyv na kriminalitu nemá, dôkazy neexistujú, iba dezinterpretované štatistiky, a kým nejaký naozajstný dôkaz nedodáš, nemienim sa o tom viac baviť (tie Tvoje štatistiky v skutočnosti dokazujú iba to, že väčšie percento imigrantov žije vo vylúčených komunitách, nič viac).

>Ako dáva dole tých, ktorým podľa teba
>držím stranu?
Popisuje pravým menom, o čo sa v skrytosti snažia extrémisti, ale posledných pár rokov už i naši vládni činitelia. Na súdoch za útoky na rasu/vierovyznanie či popieranie holokaustu a podobne sa odvolávajú na slobodu slova, ale aj dostanú príležitosť prevziať moc, spravia všetko možné, aby o ňu viac neprišli a ak môžu, odstránia akúkoľvek potenciálnu opozíciu, ako všetci správni diktátori, na čele s Putinom. Fakt by ma zaujímalo, čo si mal na mysli, keď si to sem postoval...


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader